Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School!

Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen!

Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2008

Nieuw bericht van mij!!!

10 Januari 2008

Kerst en nieuwjaar met zusjes in USA

13 December 2007

Het sneeuw, het sneeuwt, de pannetjes worden wit!

11 December 2007

Dag slaapkopjes!!!!

05 November 2007

Halloween and other pics
Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28805

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: