Boston - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Boston - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Boston

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

16 September 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello everybody!!

Hoe is het met jullie!!! Met mij gaat het nog steeds goed. De tijd begint een beetje te vliegen en ben l bijna 2 maanden weg! Nog even en ik ben terug, time flies when you're having fun!!

Ik zal even wat over het werk vertellen dan weten jullie wat ik zoal doe.

Ik werk dus op de Chamberlain School, dat is een school voor kinderen met gedragsproblemen en ernstige psychiatrische stoornissen.
Ik ben teacher for Special Needs, heb een eigen klas welke ik met een Amerikaanse collega draai, zijn naam is Matt. Ik heb een groep van 6 leerlingen met allemaal verschillende stoornissen, heb er een autist tussen, een depressief kind en gedragsgestoorde kinderen etc.
Ik ben geslaagd voor mijn restraint training en heb er een certificaat voor gekregen, restrainen is een bepaalde grijptechniek om kinderen op een verantwoorlijke wijze vast te houden zodat ze zichzelf en anderen niet kunnen verwonden. Je pakt ze vast en legt ze plat op de grond neer zodat ze geen kant op kunnen. Het is een techniek waar ik wel moeite mee heb, vind het niet prettig om een leerlingen te "vloeren"( vooral de grote dikke kinderen!!!). Ik heb het gelukkig nog niet hoeven te doen en hoop dat ik het nooit zal doen. Ik werk gelukkig samen met een hele grote Amerikaanse collega, die zal dat wel met gemak doen!!
Qua werk heb ik het wel goed, mijn groep is leuk, ze luisteren goed en ik begin een band met ze te krijgen.

Er zijn een aantal hele rare gevallen hier op school, kinderen die zeer ernstig psychiatrisch zijn, zo is er een leerling die denkt dat hij een vliegtuig is, een leerling die alleen naar de wc kan als hij helemaal naakt is en vele andere voorbeelden. Ernstig best en heel zielig om te zien.
Ik zal er een andere keer meer over vertellen, het werk bevalt me en dat zit gelukkig wel helemaal goed!!

Naast het werk doe ik vele andere leuke dingen. Ik heb al best veel gezien. Ik ben naar meerdere plaatsen geweest. Ik ben al geweest naar:

New York, Boston, Rhode Island, Providence, Cape Cod, Fall River, Maine, Watertown, Middleboro natuurlijk (waar ik woon), Taunten, Kingston etc tc nog even en ik heb alles van New England een beetje gezien en ben al vaker Massachusetts uitgeweest. Ja zo zie je nog eens wat van de wereld.

De tijd gaat snel vind ik, net of ik niet wegga.

Ik heb een aantal foto's die ik zal plaatsen ook. Hajed, mocht je dit lezen heb ik ook een foto's voor jou ertussen haha, weet je dat ik aan je heb gedacht!! Zag een hotel met jou naam! Check ik out!!

Verder doe ik iedereen heel veel groetjes en hoop ik dat alles goed met jullie gaat! Met mij gaat alles nog helemaal goed. Het weer is heel wisselvallig hier, dan is het warm en dan is het koud. Ben wel bang voor de winter hier!! verder is er niets bijzonders eigenlijk, de tijd gaat snel en ik voel me wel goed!! Heb gelukkig ook hele leuke vrienden hier! ja ik voel me goed, niemand hoeft zich daar zorgen over te maken!!

Laat wat horen van jullie!!! Groetjesssss

Anouschka!!

  • 16 September 2007 - 18:49

    Eva:

    Hahaha Anous ik ben aan het pissen van he lachen hier..alleeen niet naakt...hahah wat een gekke kids...goed van je man en leuk om zo al die verhalen te lezen...

  • 16 September 2007 - 19:16

    Arman:

    wat fijn dat alles goed gaat daar; goeie ervaring om al die andere methodes ook 's te zien; straks ken je gewoon elke techniek die er bestaat.
    Veel succes verder, ciao

  • 16 September 2007 - 21:43

    Raqib:

    Hi America Lady,

    Met mij gaat het lekker. Ik begrijp je volkomen over de techniek. Heerlijk om te vernemen dat het met jou goed gaat!!! Indeed times fly when you are having fun....

    Geniet van dit dierbare leven, want het duurt maar heel even,
    Raqib

  • 17 September 2007 - 10:22

    Elif:

    Hey dame.. zoals ik het lees mis je nederland amper!! hoe is het leven daar??
    geniet ervan..

    kusjes Elif

  • 17 September 2007 - 10:33

    Hajed:

    Hey Anous,
    Ik zal je eeuwig blijven achtervolgen, zelfs in Amerika haha..

    Dikke zoen Hajed

  • 19 September 2007 - 21:57

    Mr. Limburg:

    heyz.. anous, ik ben blij dat het goed met je gaat.. ik mis je wel.. enne die verhalen, zijn erg leuk om te lezen. Wacht al weer op het volgende mailtje.. tot snel..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 28832

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: