Foto's New York City & baseballmatch Pow Sox - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Foto's New York City & baseballmatch Pow Sox - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Foto's New York City & baseballmatch Pow Sox

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

04 September 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello everybody! How are you doing! I am doing good, very good :-) I like it a lot here!

Wordt af en toe wel moe van het Engels praten al de tijd maar ja, daar raak je aan gewend!

Ik heb een heel leuk weekend gehad afgelopen weekend. Ik ben voor de tweede keer voor een weekend naar New York geweest. Ik ben met de meiden geweest, met Linda en Fiona, we hebben het hardstikke leuk gehad! We hadden een hotel geboekt in Manhattan, in the 95 th street en zijn vandaar uit met de subway naar vele bezienswaardigheden geweest zoals het Vrijheidsbeeld, Ground Zero, Empire State Building, Central Park, Soho, China Town etc. te veel om op te noemen. 's Avonds zijn we uitgegaan in een tent in the 19th street! Heel gezellig allemaal, ik zit nu ontzettend vermoeid achter de pc, moet zo echt gaan slapen, het is net 21 uur hier!

We hebben een heel leuk weekend gehad, ik heb New York op een hele andere manier gezien dan het weekend daarvoor, toen heb ik meer binnen gezeten. NU zijn we echt de straten ingegaan en hebben we zoveel mogelijk gedaan en gezien!

Ik heb natuurlijk vele mooie foto;s voor jullie.
Zondag was er op de Time Sqaure een Braziliaans straatfeest. Ik ben daar geinterviewd en dat wordt uitgezonden op tv hier, het komt ook op de volgende website te staan:

www.brasilexplorertv.com

Ja ik wordt nog ontdekt in New York, ik moet zelf nog even kijken of mijn interview op de website te zien is! Ze dachten namelijk dat ik Braziliaans was en mij kennende heb ik gewoon meegedaan. ik deed alsof ik Braziliaanse uit Amsterdam was hahaha, met mijn kromme Engels!!

Ja ik heb het leuk gehad, met je wel op de foto's. De vrijdag daarvoor zijn we in Taunton naar een Baseballwedstrijd gezien, alles en iedereen is hier weg van Baseball. WE stonden in de rij om kaarten te kopen en toen kregen we van alle kanten kaartjes aangeboden, gewoon gratis, dat was echt top, we waren helemaal verbaast dat we gratis kaarten kregen. Mooi meegenomen toch, ja de Amerikanen zijn erg aardig, heel overdreven allemaal maar ontzettend aardig. IK kan nu nog uren doorkletsen en doortypen maar dan zullen jullie vast niet alles lezen!

IK ga maar slapen, bij jullie is het nu 3.03 uur in de nacht, ik zeg jullie dus: have a good night and sweet dreams!!

XXX Anouschka

  • 04 September 2007 - 20:43

    Raqib:

    Hi lady New York,

    Heel fijn dat je leuke en interessante bezienswaardigheden hebt bezocht.
    Je gaat toch niet "veramerikaniseren"?????

  • 09 September 2007 - 20:59

    Arpi:

    Hey anoush,
    Leuk om je verhalen te lezen, lijkt me ook helemaal te gek om daar te werken en langer te blijven dan de 4 weken die we meestal als vakantie doorbrengen.
    Ben je daar trouwens nog armenen tegen gekomen? ;) Of zijn er geen Armenen in dat deel van het land.
    Nou in ieder geval, ENJOY!!!!
    En take care !
    Groetjes Arpi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 28820

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: