Foto's huisje, BBQ en etentje met de anderen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Foto's huisje, BBQ en etentje met de anderen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Foto's huisje, BBQ en etentje met de anderen!

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

23 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo iedereen, hier weer een berichtje van mij!

Het gaat heel goed met mij, het enige grote nadeel hier is dat ik continu verdwaal als ik auto rij, je hebt zoveel wegen en als je een afslag mist ben je zo op een andere snelweg waar je geen nieuwe exit kan vinden!! Vreselijk, maar ja daar wen ik wel aan!!

Ik heb inmiddels internet thuis, heb de webcam aangesloten, kan weer bellen, ben online etc etc.

Alles gaat goed hier, ik heb een leuke baan en hele leuke collega's. Ik werk op een school met 112 leerlingen, allemaal leerlingen met diverse stoornissen en problematiek. Het is wel echt een feit dat iedereen heel dik is hier! Velen zien er ook heel onverzorgd uit! Ik mis de leerlingen van Amsterdam wel, daar mogen ze een voorbeeld aan nemen hier. netjes gekleed, zien er goed uit etc. Kan je van de kinderen hier echt niet zeggen. Vind ze er soms nogal vies uitzien maar ja dat zal wel komen door de problematiek dat ze hebben hier.

Ik ben nu sinds vorige week aan het observeren in verschillende klassen. Volgende week heb ik een training. Ik krijg ook een training in 'Restraighting", dat is iets waar ik absoluut geen voorstander van ben maar wel moet doen. Als leerlingen niet luisteren moet je ze plat op de grond leggen, of ze nou willen of niet, je hebt daar een techniek voor. Ik heb vandaag gezien dat een leraar dat bij een leerling deed en daar schrok ik wel van, was best agressief, toen ik vroeg waarom ze dat zo deden zeiden ze dat het voor de veiligheid van het kind zelf is, onzin, puur macht laten zien is het volgens mij. Dat is het enige dat wel raar is op het werk, dat de leraren leerlingen fysiek zo hard aanpakken.

Maar ja, volgende week krijg ik de training en hoor ik wel hoe of wat, ik krijg een nieuwe First Aid training ook en krijg van alles nog te leren. Ik ben wel blij met mijn werkplek.

Ik heb nog wat foto's van mijn huisje en we hadden vorig weekend een BBQ bij de anderen meiden thuis, bij Lotte en Fiona, dat was erg gezellig, kijk maar naar de foto's. Verder vermaak ik me prima en gaat alles naar wens, ik hoop dat alles zo blijft.

Mijn familie spreek ik zowat dagelijks en anderen bekenden bel ik zo nu en dan zoals jullie gemerkt hebben! Internet zorgt er echt voor dat alles en iedereen heel dichtbij is, wat een uitvinding zeg WWOOWW!!!! Als er geen internet was zou het voor mij ook wel moeilijker zijn. Omdat ik mn familie dagelijks spreek heb ik niet eens het gevoel dat ik ver weg ben! IK ben gewoon dichtbij en volg alles, yeah yeah!

Ik zal maar niet te veel schrijven anders vallen jullie in slaap. In NL is het nu precies 4 uur in de nacht, hier is het net 22 uur. Ben net terug van Independence Mall in Kingston, ja ik leer het wel kennen hier!!!

Ik doe iedereen in ieder geval heel veel groetjes en ik hoor graag van jullie!!! groetjes allemaal!!!!!!

Zaterdag ga ik naar New York, ik ga zelf rijden, ik plaats wel een nieuwe berichtje als ik daar ben!!

xxxxxxx Anouschka

  • 23 Augustus 2007 - 15:31

    Tjikkie:

    Je huis ziet er mooi uit man!!! En gezellig die bbq, doe de groetjes aan de andere meiden (en Christiano ofcourse...). Enneh, als je naar NY gaat kom je misschien langs New Haven, dus als je een bakkie wilt, je bent welkom!

    Groetjes Göril and Tjikkie

  • 23 Augustus 2007 - 19:41

    Astrid:

    Wa......uw! Wat een mooi huis heb je daar.
    Ik ben ontzettend blij voor je dat het goed met je gaat.
    Liefs,
    Astrid ooiberg

  • 24 Augustus 2007 - 12:15

    Emile:

    Hey Anous, alles goed daar in de US? Lekker optrekje heb je daar. Spreek je snel weer...

  • 01 September 2007 - 20:55

    Melissa:

    heey anous alles goed met ons wel.leuke woning heb je zou ik ook wel willen wonen. en zorg goed voor jezelf ik kom gauw naar je toe. magggg!!!
    groetjes melissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 28828

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: