Waterville Maine, dag 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Waterville Maine, dag 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Waterville Maine, dag 2

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

07 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo.... daar ben ik weer! Ik ben na een ontzettend lange vlucht veilig aangekomen, doodmoe natuurlijk maar heb alle schade vandaag ingehaald! Lekker veel geslapen en heerlijk gedouch.

Wij hebben de orientatieweek deze week. Ik zit in Waterville in Maine, en verblijf op een campus van een college. The Coby College, het is net als in de films hier, een echte campus! Je hebt alles wat je wil en het is zo groot, zo veel ruimte en het is zo mooi!!!

Ik heb een tweepersoonskamer in mijn eentje, lekker ruim dus! We zijn met 16 personen, 12 uit Nederland, bijna alleen meiden! (2 mannen/jongens)

Het is wel apart om hier te zijn, besef het nog steeds niet. Morgen gaan we een auto kopen, vandaag heb ik ookal geshopt, moest een fohn en een stijtang hebben, best veel gehaald en niet eens duur, het is hier echt veel goedkoper!!

Maar goed, het gaat goed met me, zit in een leuke groep en de tijd gaat wel voorbij. Ik snap nu waarom Amerikan dik zijn, ze eten zelfs pizza en hambergers in de ochtend! Je moet ze zien op de campus, in de ochtend PIZZA en allemaal vettige dingen zoals gebakken aardappelen etc!! Mij niet gezien!

Mijn eerste indruk is dat alles wel mooi is hier... heb nog niet veel gezien maar dat komt wel!
Nou ik spreek jullie gauw en de foto's komen eraan!!

xxx Anouschka

  • 07 Augustus 2007 - 09:18

    Giovanna:

    Ohhhh waarom heb jemAnita en mij nou niet meegenomen?!:(
    Wij komen echt hoooooor

  • 07 Augustus 2007 - 11:46

    Anouschka:

    je mag komen wanner je wil!!

  • 07 Augustus 2007 - 14:07

    Bart:

    umz.. ja en ik wil ook mee :S

  • 07 Augustus 2007 - 16:56

    Miranda:

    hey anous,

    leuk om te lezen dt je eerste indruk positief is. Goed zo
    xx



  • 08 Augustus 2007 - 10:37

    Lilit (miss Bonita):

    Heeeey Anous,

    Ik lees net je berichten vanuit UK en USA. Wat leuk dat je het met ons deelt!!! Echt heel boeiend allemaal. Straks willen we allemaal die kant op haha. Have fun there ;)
    xxx Lilit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 28824

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: