MIjn zusjes Komen 19 december!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu MIjn zusjes Komen 19 december!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

MIjn zusjes Komen 19 december!!!

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

27 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik kan niet wachten!!!!
I am so excited!!

De drie musketiers komen weer bij elkaar!!!!!

JIPPIIEEE!!!!!

GIOVANNA YOU ARE WELCOME 2!!!!

Ik begin met aftellen!!!


Ik schrijf later wel weer wat leuks, ga zo naar New York!!

Wilde dit met jullie delen!!! xxx!!!!

  • 27 Oktober 2007 - 21:46

    Raqib:

    Hoi Anouska,

    Het is een fijn gevoel dat je naaste binnenkort een bezoek aan je zullen afleggen. Tel de dagen maar af!!! It Chritsmastime and do they know what that means for you.......

    Greetings,
    Raqib

  • 29 Oktober 2007 - 09:45

    özgül:

    Hey anousch,
    goed te horen!! dat je zusters naar je komen, lief van hun, dat zal je echt goed doen....

    grtj öz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 28814

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: