Kerst en nieuwjaar met zusjes in USA - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Kerst en nieuwjaar met zusjes in USA - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Kerst en nieuwjaar met zusjes in USA

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

10 Januari 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve mensen,

jullie hebben lang niets van me gehoord en heb helaas nu geen tijd om een lange tekst te schrijven.

Wilde jullie even laten weten dat ik een hele leuke kerst en nieuwjaar heb gehad mt mijn zusjes in the USA!
WE hebben kerst thuis gevierd en waren daarna in New York City, ook naar New Jersey geweest.

Ik heb een slide show met foto's.. heb hier geen fotoruimte meer
dus als jullie foto's willen zien van de afgelopen dagen check out the volgende link:

Ben alles nog wel aan het verwerken!

Veel plezier met bekijken, zijn wel iets van 150 foto's denk ik!! Take your time!!!

Groetjes Anouschkaaa

Voor mensen die niet weten wat ze moeten doen met de link, gewoon dubbelklikken erop!! Op de zwartonderstreepte link!!!

• 11 Januari 2008 - 00:31

Raqib:

Hoi Anouschka,

I have taken the time to see beautifull fotos. It seems that you had a lot of happiness with your sisters. You have enjoyed it!!!! That is a nice thing. Work has started and think at the nice moments with your sisters and you will see that time will fly......

Have great time at you work and above that in your free time.

Much greetings,

Raqib

• 11 Januari 2008 - 16:41

Kleine:

hey dame,

ik ben blij voor je dat je in ieder geval je familie bij je had met de feestdagen. en dat je het nog altijd zo leuk hebt in usa.