Halloween and other pics - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Halloween and other pics - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Halloween and other pics

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

05 November 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal!!!

Alles goed met jullie. Vandaag zit ik precies 3 maanden in The States en ja hoor, alles gaat nog helemaal goed.

Ik heb eigenlijk niet veel bijzonders meegemaakt de afgelopen tijd.
Ben aan het werk en dat gaat hardstikke goed. Heb een leuke klas, leuke studenten en leuke collega's. Werk zit gelukkig helemaal mee en daar ben ik blij om, daarvoor zit ik hier uiteindelijk; internationaal werkervaring opdoen!

De studenten zijn heel apart hier, de gedragsproblemen die ik in Nederland gewend ben gaat hier niet op. Sommige studenten hier zijn zwaar psychiatrisch, gelukkig kan ik er goed mee omgaan.

Verder ben ik vorig weekend naar New York geweest, ben naar Brooklyn en Manhattan geweest, ook lekker gewandeld in China Town, lachen daar!!! Het was wel ijskoud, heb lekker rondjes gereden in de auto en op die manier New York bewonderd. Komend weekend ga ik weer naar New York, Ja Miranda, ik ga je familie opzoeken!! Je hoort wel van me!

Wat leuk was is dat ik Halloween heb meegemaakt. Eerst hadden we een schoolfeest met de kinderen en had ik een gekke masker mee zoals je op de foto kan zien en daarna zijn we met de meiden naar een Halloweenfeestje geweest.
Ik was verkleed al Pocahontas, Linda als een Egyptische Sfinx, Fiona als pussycat en Lotte als een Jodalahihi meid ( weet niet hoe dat heet hahah!!)
Wat een ervaring was dat zeg, iedereen maar dan echt iedereen liep rond in een costuum, mensen liepen rond als van alles en nog wat! Echt te gek om te zien, moeten we in NL eigenlijk ook vieren, het is echt een groot feest hier voor jong en oud.

Voor liefhebbers die me een kaartje willen sturen heb ik hier mijn adres:
30 Plymouth Street
MA 02346 Middleboro
USA

Heb zo nu en dan last van mijn nieren, heb wat antibioticakuren gehad en ben vrijdag naar het ziekenhuis geweest. Woensdag krijg ik mijn uitslag, nu nog hopen dat ik niets heb!

Zoals jullie weten komen mijn zusjes 19 december naar me toe! Ik kan niet wachten en ben aan het aftellen.
Ik vind het wel leuk dat ze uitgerekend 19 december komen, dat is mijn vaders verjaardag! Fijn om mijn zusjes bij me te hebben en helemaal te gek dat ze met kerst en nieuwjaar bij me zijn! Kan wel een gat in de lucht springen!
Ik hoop dat na mijn zusjes mijn overige familieleden ook komen!

Ik heb verder niet veel te melden, ik spreek jullie wel, laat wat leuks achter!

Kusjes Anouschka!!!

  • 05 November 2007 - 08:53

    Raqib:

    Hoi Anouska,

    Wat leuk dat je Halloween hebt meegemaakt. Je ervaart het en dat is dan heel anders dan op televisie etc.
    Ruim zes weken en dan zijn je zusjes er. Ik ga maar weer aan het werk voordat....

    Geniet van dit dierbare leven, want het duurt maar heel even.
    Raqib

  • 05 November 2007 - 15:30

    Natje:

    Sang, jij geniet echt van het leven..doet wel hoor...fa waka ben je ziek..zijn gewoon de kriebels dat je ons toch wel stiekem mist. Mis je kontje zeker...xxx

  • 05 November 2007 - 16:22

    Elif:

    hey dame.. ik wist niet dat jij turkse pizza kon bakken!! als je terug bent mag je ook voor ons maken.. ik zie dat je heel erg van geniet.. hopen dat wanneer je terug bent het daar niet zult gaan missen!!

    groetjes Elif

  • 06 November 2007 - 15:46

    Nienke:

    He Anouska! Hier een berichtje uit Holderness.. Leuke foto's van Halloween! Leuk om een keer mee te maken he? Als ik Telma af ga zetten op Logan rij ik even door naar jullie. Misschien is dat al eerder dan gepland.. misschien tot snel dus! P.s. Hier ook alles nog steeds goed; ik ben inmiddels voor de bruiloft van mijn broer naar huis geweest.. HEERLIJK was dat!!
    Groetjes!!

  • 07 November 2007 - 14:15

    Tyrone:

    Barev juf hoe gaat het met je met mij gaat het goed.
    Is het daar leuk in middleborough en hoe gaat daar op die school hier in Amsterdam gaat alles normaal door.
    Ik zit nu in de Examengroep en het gaat best (begint wel moeilijk te worden om bij te houden).
    Ik ga dit jaar me examen doen en dan ben ik van plan om volgend jaar terug te komen alleen voor wiskunde.
    Nou juf geniet ervan veel feesten en wel bellen he.
    En vooral terug komen volgend jaar.
    OK Bye-Bye Barev


  • 09 November 2007 - 04:43

    Homegirl:

    HEEEEYYY!!!

    Nou ik heb maar 1 ding te zeggen:

    haaaarsTikke leuk!!! haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 28823

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: