Zit nu nog in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Zit nu nog in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Zit nu nog in Nederland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

17 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Nog een paar daagjes te gaan, alle voorbereidingen zijn al getroffen, heb mijn visum, mijn ticket, mijn verblijfplaats, contract etc.

Ik voel alleen nog helemaal niets, net of ik nergens heen ga al nadert de tijd nu echt wel! Moet maar snel beginnen met het inpakken van mijn koffers. IK mag maar 46 kilo mee, had het liefst alles wat ik heb meegenomen, dat wordt nog een gevecht: wat neem ik wel mee en wat niet! Alle narigheid laat ik in ieder geval hier in Nederland achter! Up to something news!!

Wel gek dat ik totaal geen spanning voel, misschien dat dat nog komt...
Heb een voornemen: als het me allemaal niet bevalt kom ik zo terug! Niets en niemand kan mij dan tegen houden!
Pessimistisch he? Ja best, dat komt omdat ik erg gehecht ben aan een aantal mensen en nu niet kan zeggen of ik daadwerkelijk zonder hen kan of niet! Time and experience will tell!

Ik hou jullie op de hoogte! xxx

• 17 Juli 2007 - 22:36

Narrigheid...:

heb je het over mij ;)

• 17 Juli 2007 - 22:37

Narrigheid... :

umz..narigheid dat ben ik dus.. die vage limburger.. of ja liever gezegd die vage, niet te verstane limburger ...:P

• 17 Juli 2007 - 22:38

Anouschka:

Jij bent ook overal he hahaha, ga je mijn reisverhalen in de gaten houden, narigheid is met 1 r zoveel ik dat weet!! :-)

• 17 Juli 2007 - 22:43

Narrigheid... :

• 17 Juli 2007 - 22:45

Oke Narigheid..:

ik vind narrigheid anders ook wel leuk klinken.. dus miss.. was het wel opzet.. ja miss.. is eigelijk misschien.. kweet ut... en ja dat moet dan weer ik weet het zijn.. maar miss.. vind ik wel lekker snel tikken en toch begrijpelijker. en al die puntjes en vergeten hoofdletters.. ik weet het boeien..;)

p.s. zekers.. big narrigheid is whatching you.. tenminste.. als ik dat dan wel goed geschreven heb ;)

• 17 Juli 2007 - 22:45

Oke Narigheid..:

• 18 Juli 2007 - 06:58

Miranda:

Hey,

Ik zie dat het gelukt is. Erg leuk, nu kunnen we al je avonturen bijhouden. enneh, kopop laat je niet kennen en proberen vol te houden in the states.

x miran

• 18 Juli 2007 - 10:47

Natje:

Anoes ik vind het stoer dat je er heen gaat, maar ik verwacht je inderdaad sneller terug. JIj bent familie mens en ik begrijp niet dat ze je wegsturen, zou niet kunnen hoor. Van mij hoef je niet te gaan hoor, beetje jammer vind ik het..maar ja jij bent carriere vrouw toch

• 19 Juli 2007 - 16:21

Gerda:

meissie....gaat gewoon helemaal goed komen hoor!en zoals je zelf al zegt.....als het niet is wat je wilt, ben je zo weer terug!

• 19 Juli 2007 - 19:16

Reidy:

Hey Anouschka Ik wens je veel plezier en sterkte daar met je loopbaan in Amerika

Ik hoop dat het naar je zin heb daar

doe voorzichtig dame!

Veel geluk en veel gezonheid

grt Redy

• 19 Juli 2007 - 22:51

Anouschka:

Ik zal iedereen zo missen, ben zo blij dat INTERNET bestaat, en GSM, en HUISTELEFOON, en FAX, KAARTJES, en BRIEVEN en ALLE andere communicatiemiddelen! What should I do without them!