Foto's New York: Finally been there! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Foto's New York: Finally been there! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Foto's New York: Finally been there!

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

28 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal, hoe is het met jullie??? Met mij gaat alles nog steeds goed. Zoals ik eerder al heb gezegd zou ik dit weekend naar New York gaan! Dat heb ik dus ook gedaan! Natuurlijk deel ik de foto's met jullie!

New York was leuk maar ik zeg eerlijk dat ik nog niet veel heb gezien. Ik ben de familie van mijn moeder gaan opzoeken in Manhesset. Hun zoon Vahe was jarig dus zijn we later met de trein naar Manhattan geweest, wij zijn daar uit eten geweest in een restaurant dat Tabla heet en daarna zijn we naar een club geweest. IK miste de andere meiden wel, ben inmiddels erg gehecht aan heb en had gewild dat ze er ook waren. Zij moesten helaas werken maar geen man overboord, dit weekend zijn we van plan om weer te gaan!!

Ik ben met Ajda, een van de dochters van de neef van mijn moeder naar het strand bij Long Island gewees, Long Beach. Heerlijk, eindelijk strand in Amerika, dat had ik nog helemaal niet gedaan. Ik bleef bij hen slapen en zondag hadden zij een BBQ georganiseerd voor mensen van de Armeense kerk. Het was erg leuk om Armeense mensen hier te zijn, zij lijken dus echt niet op de Armenen van daar! Dat was heel apart en gezellig.

De heenreis duurde 4 uurtjes exact, terugweg precies 3,30 uur. Ik heb aan 1 stuk doorgereden zonder 1 keer te stoppen en zonder te verdwalen ook nog!! Goed he hahha!!

Vandaag ben ik weer begonnen met werken. We hebben een CPR training gehad, eerst hulp training, nou dat was niets vergeleken de training die ik in Amsterdam heb gehad. Hier deden ze alles supersnel en binnen 3 uurtjes waren we klaar! IN Nedeland had ik 2 volle dagen een training en ook nog eens 2 testen! Wat zijn de Amerikanen gemakkelijk, dacht ik in mijzelf. Gelukkig heb ik mijn certificaat al want anders had ik niets aan de training!

We waren gelukkig wel vroeg vrij dus zijn we met de meiden hier naar ht strand geweest, Plymouth Beach, lekker dichtbij 15 minuten! Morgen hebben we in training in medicijnen, hoop dat ik weer vroeg vrij ben!!

Nou ik wilde mijn verhalen even weer delen, stuur maar een berichtje als je het hebt gelezen!

I am out

hugs Anouschka

  • 28 Augustus 2007 - 09:14

    Metske:

    He Anouschka, ik volg je berichten op de voet. Leuk! Er waren eerder berichten van jou te lezen dan van Joost. Zo bleef ik toch op de hoogte.
    Veel plezier, maar zo te lezen lukt dat heel aardig.
    Groetjes Metske.

  • 28 Augustus 2007 - 11:56

    Raqib:

    Hi Lady New York,

    Zo je was in the Big Apple. Zo te lezen heb je de wijk van NY. gezien. Het is fijn om met je fam. door te brengen. Let wel op dat je geen foto's neemt tijdens het rijden. Tot mails.


  • 01 September 2007 - 09:33

    Neletha:

    Waarom zat je ook alweer in Boston? Was het omdat je een jaar vakantie wilde of had het in de verte iets te maken met een studie??? :-D

    Meid, wat ziet het er super uit daar!
    Heb net de site van Chamberlainschool bekeken. Hebben ze echt zoveel verschillende therapeutische groepen in school?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 28815

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: