Dag slaapkopjes!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Dag slaapkopjes!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Dag slaapkopjes!!!!

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

11 December 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het is nu 3.38 in Nederland, hier is het net 21.38, jaja 6 uur tijdverschil! Ik ben in middels blind van het schrijven van kerstkaarten! Morgen gaan ze hopelijk de deur uit!

Een aantal geintereseerden hebben me om mijn adres gevraagd, ik plaats het nog een keertje online zodat je me natuurlijk een geweldig mooie en lieve kerstkaart kan sturen!

Mijn adres is:
Anouschka Peksariyan
30 Plymouth Street
Middleboro
MA 02346 Massachusetts
USA

Van de meesten van jullie heb ik de adressen al en liggen de kaartjes hier voor me op tafel, klaar om verstuurd te worden! Mocht ik je adres niet hebben en mocht je echt echt echt een kaartje willen ontvangen dan kan je je adres mailen naar mijn emailadres anous4life@hotmail.com

Be on time want als je te laat bent wordt het een online kaartje, ook goed natuurlijk!!

Misschien willen jullie ook weten hoe het met mij gaat, nou met mij gaat het wel ok, heb dit weekend slecht nieuws gehad dat mijn tante is overleden, dat is natuurlijk ontzettend balen, heeft me erg geraakt. Maar ben tegelijkertijd ook blij dat mijn zusjes over 8 dagen hier zijn! Ik kan niet wachten, ik ben elke dag met mijn klas aan het aftellen!!

Ik heb verder niet veel te melden, ik plaats binnenkort een leuk bericht en nieuwe foto's!

Ik hoor van jullie!!!

xxx Anouschka

  • 11 December 2007 - 15:47

    Elif:

    hey anous.. gecondoleerd!! ik zal je even mijn adres mailen!!

  • 11 December 2007 - 20:48

    Raqib:

    Hai Anouska,

    Dierbare mensen raken je, denk aan de leuke herinneringen met je tante, die zullen jullie altijd koesteren.
    Hierna nog 7 dagen en je zussen zullen er zijn!!!!!!

    Geniet van dit dierbare leven, want het duurt maar heel even.

    Groet,
    Raqib

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 28817

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: