Pics: various moments and events - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Pics: various moments and events - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Pics: various moments and events

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

02 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello people!!! Here I am again! Hope you all doing fine!!!

Allereerst wil ik een aantal mededelingen doen voor een aantal mensen:

Natje: Ik leef met je mee, ik heb vandaag een kaart voor je op de bus gedaan en wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd! Gecondoleerd nogmaals met het verlies van je tante. Ik denk aan jullie en had graag meer willen betekenen!!
Tegelijkertijd wil ik je alvast feliciteren met je verjaardag over een paar dagen! Probeer toch van die speciale dag te genieten, life is a b.... sometimes, I know everything about it. Blijf positief en blijf in God geloven!

Miranda: Bijna my sweet .. party he!!! ja vrouwtje we worden ook steeds een dagje ouder! Ik heb een kaart voor je op de bus gedaan en hoop dat ik het red voor je verjaardag nog!! Ik bel je zeker op je verjaardag! Geniet van je laatste daagjes voor je je nieuwe jaar ingaat!!!

Arman, yo litte brother... ook bijna jarig, ook voor jou heb ik vandaag een kaartje op de post gedaan en je Fifa 2008 komt na 10 oktober jou kant op! Ik ren meteen naar de winkel als hij hier uit is!!

Ja en verder.... ik doe iedereen wel speciale groetjes vanuit hier. Zondag was ik hier alweer 8 weken, de tijd vliegt voorbij. Voor jullie het weten ben ik alweer terug!
Ik heb het nog steeds prima naar mijn zin, mijn werk is leuk, collega's zijn leuk, roommates zijn leuk, de kids op school zijn apart maar ook leuk... even afkloppen dat alles wel op rolletjes verloopt.

Jullie horen tegenwoordig minder van me omdat alles heel gewoontjes wordt. maandag tot vrijdag werk ik van 8 tot 3.30, daarna ben ik vaak met mijn roommates en doen we wel van alles, zo zijn we laatst naar de bios geweest, gaan we regelmatig uit eten en doen eigenlijk van alles en nog wat. We verkennen de gehele omgving wel, straks zijn we geen eens strangers meer.

Twee weken terug op zaterdag ben ik naar een Armeens feest geweest, het was erg leuk, was een feest in Boston Watertown. Ik heb me prima vermaakt daar, was ech gezellig. Ik ben ook gelijk naar de Armeense kerk geweest, moest ik toch even zien ook!!! leuke ervaring, Armenen zijn over de gehele wereld hetzelfde! je herkent ze uit duizenden.

Vorig weekend zijn we in Boston in een lake gaan kano-en, ja en wat gebeurd er met me natuurlijk??? Mij kennende, iemand die niet stil kan zitten?? Blub blub blub kano kiepert om en ik val het water in, jullie willen niet weten hoe erg het water stonk en ja.. daarna stonk ik ook, ik snel naar Middleboro om te douchen!!! Hahahah

Verder zijn we met de meiden naar buikdansles geweest, we hebben daar gelijk een hele fotoreportage gehad die de lerares op haar website heeft geplaats, ik heb de foto's gecopieerd dus die kan je ook hier bij mijn foto's zien!

Ik heb wat foto's van de kinderen uit mijn klas en mijn directe collega.
Ik heb het wel ok hier, ben blij dat alles nog steeds goed gaat!

Ik mis Nederland wel, maar heb het wel even goed hier, vandaag heb ik geleerd hoe je graden van Fahrenheit naar celsius om kan rekenen, ik hoef nu niet meer te raden hoeveel graden het is, ik kan het gewoon uitrekenen, haha zien jullie wel dat ik van alles leer hier!!

Alles gaat zijn gangetje, heb niet veel bijzonders te melden omdat het normale leven hier begonnen is, ben behoorlijk gewend aan van alles en nog wat. Af en toe krijg ik wat Amerikaanse trekken en eet ik zo nu en dan hamburgers of ga ik na het tanken gelijk door naar de Dunkin Donut voor een lekkere icecoffee met coconot en een chocalate frosted donut... elke malloot loopt hier met koffie in de handen of van Dunkin of van Starbucks, ik luste het eerst niet maar ja, ik begin er ook aan te wennen, mijn auto zit vol met van die grote koffiebekers (ja ik moet opruimen hahaha)!!

Verder eigenlijk niet veel, ik dacht ik laat even een teken van leven horen en spreek jullie allemaal gauw wel!

Laat ook van jullie horen, heel veel groetjes van mij!!! XXX Anouschka

  • 02 Oktober 2007 - 09:12

    Metske:

    He Anous, zo te zien heb je het goed naar je zin. Het straalt van de foto's af. Houden zo!
    Groetjes Metske.

  • 02 Oktober 2007 - 09:59

    özgül:

    schudden met die heupen anousch!Kan je mij ook leren als je terug bent, ik wilde nog op cursus, leuke foto's.

    grjs Öz

  • 02 Oktober 2007 - 14:01

    Arpi:

    Hey meiske, heerlijk die verhalen!
    Nog huwelijksaanzoeken gehad op het feest? ;)
    haha
    Nou have fun he!
    Nog n lange tijd te gaan, maar je vermaakt je zo te zien prima!

    greetzz arpi

  • 02 Oktober 2007 - 16:50

    Anita:

    Wat leuk de foto's...!!!

    Shake that booty....

  • 02 Oktober 2007 - 17:26

    Raqib:

    Hoi Anouska,

    Raak niet al te gewend aan de "American eatstyle"!!!! Leuk dat je het naar je zin hebt en zo te zien zijn de leerlingen zoals jij het zegt "apart"maar toch ook leuk.

    Fijne tijd nog,
    Raqib

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 28831

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: