Het sneeuw, het sneeuwt, de pannetjes worden wit! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Het sneeuw, het sneeuwt, de pannetjes worden wit! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Het sneeuw, het sneeuwt, de pannetjes worden wit!

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

13 December 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Kijk naar de foto's! geweldig toch en dit is nog niets zeggen ze!!!

Oh oh!!! Prachtig toch!!!

  • 14 December 2007 - 09:29

    Raqib:

    De pannetjes worden inderdaad wit. In ons land nog lang niet, maar daar heb je weet van. In de jaren 80 was het echt "snowwhite". Have fun!

    Groet,
    Raqib

  • 14 December 2007 - 11:34

    Miranda:

    white christmas.....

  • 14 December 2007 - 13:34

    Natje:

    Sang die doet wel hoor..zo mooi..zou ook wel willen hoor..dat wordt zometeen gewoon 1 witte kerst voor jou en moet doen..doet wel hoor!!!

  • 14 December 2007 - 18:44

    Sathima:

    Wat mooi! Ik ben jaloers op je! Echt mooiom te zien dat er nog echt sneeuw bestaat haha. Oja en wat een mooie foto's die je me stuurde! That's a keeper!

  • 14 December 2007 - 20:55

    Jaklin:

    wat ben ik blij dat ik deze maand niet naar je toe kom.Hoop dat het tegen die tijd dat ik kom geen sneeuw ligt!(als ik kom)

  • 16 December 2007 - 17:53

    Melissa:

    wauw ik wou dat ik daar nu ook was!!!

  • 17 December 2007 - 10:34

    Elif:

    nou dat mis ik dus ook!! geniet ervan dame..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 28816

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: