Foto's: zit in de bibliotheek! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Foto's: zit in de bibliotheek! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Foto's: zit in de bibliotheek!

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

15 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

alles goed met jullie. Met mij wel baal er alleen erg van dat ik nog steeds geen internet heb!!Hopelijk voor het weekend nog dan kan ik normaal bellen en gewoon online zijn, zit nu in de bibliotheek, heel zielig alleen!

Met mij gaat alles goed, ben begonnen met werken. Mijn eerste indruk is dat we in Nederland veel verder en veel professioneler zijn! Ze gaan hier opeen harde manier met leerlingen om, moet er echt aan wennen! Ik zal ze wel leren hoe het moet :-)

Ik probeer wat foto's te plaatsen zodat jullie eindelijk mijn huis en auto kunnen zien! De rode fort is mijn auto en je kan alvastwat foto's van het huis zien! Op een van de foto's sta ik voor de deur met 3 anderen, dat zijn Linda, Marina en Christiano, met hun woon in samen.

Christiano en Marina zijn een stel uit Italie en Linda komt ook uit Nederland. Iets verderop wonen Viona en Lotte samen. Wij moeten ons dit jaar met elkaar vermaken, gelukkig is iedereen hardstikke leuk en ontzettend aardig!
Ik ben heel blij dat Linda ook in hetzelfde huis woont anders was ik alleen met het Italiaans stelletje, daar zou ik wel van balen!Ik ben heel blij met Linda als my housemate. We gaan een leuke tijd hebben!

Tja verder, ik ben al 1 keer in Boston geweest maar zijn verdwaald, zaterdag zijn we allemaal vrij dus gaan we weer daarheen! De foto's zullen volgen.
De zaterdag daarop ga ik naar New York en ga ik naar de familie van mijn moeder. Heb daar wel zin in want dan zie ik New York eindelijk!

Het is nu pas 17.30 heb op school al gegeten, ik ga maar naar The Mall in Taunten straks (hahah vind ik niet erg hoor ;-) )
IK hou jullie op de hoogte!! xxx

PS Anita, Natas, Arthur, Arman: een van jullie: willen jullie ook de foto's aan ma laten zien? Ik zal binnenkort alles op cd zetten en opsturen!
Mis de stemmetjes van Silly en Felicia nog het meest!!! Doeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 Augustus 2007 - 21:02

    Graciella:

    Hey lady,

    Ik volg je verhalen wel hoor..
    Klinkt allemaal super en laat ze maar zien dat het ook anders kan.

    x Grace

  • 15 Augustus 2007 - 21:34

    Graciella:

    Hey lady,

    Ik volg je verhalen wel hoor..
    Klinkt allemaal super en laat ze maar zien dat het ook anders kan.

    x Grace

  • 15 Augustus 2007 - 22:55

    Raqib:

    Madame Anouschka,

    Je hebt het voor elkaar, een leuke bak. Zo te horen en te zien ook collegae. Met jouw expertise gaat het zeker lukken hoe het hoort!!!!

  • 15 Augustus 2007 - 23:12

    De Limburger!!!:

    Heyz..

    ziet dr allemaal geweldig uit.. wat n groot huis zeg... en heerlijk om naar die steden te gaan. Hopelijk heb je snel internet, dan kunnen we nog mee leuks van je tegenkomen :)... tot snel...xxx

  • 16 Augustus 2007 - 06:43

    Mr. Lau:

    ben benieuwd of je er vet kan uitgaan ;)

  • 16 Augustus 2007 - 07:54

    Elif:

    Hey dame.. je foto's zien er leuk uit.. lekker huis heb je.. echt een amerikaans huis.. je clubje ziet er ook gezellig uit. geniet er lekker van!! ik spreek je gauw..

    luv ya.. Elif

  • 16 Augustus 2007 - 11:48

    N@th@lie:

    Hey Nousie!
    Ik volg je stories en geniet er echt van. Leuk knus huis en leuke bak het ziet er allemaal toppie uit. Ik heb zoveel vragen dat ik niet weet waar te beginnen. Ik hoop dat je snel weer online bent. Maar alvast een krabbel om te laten weten dat ik aan je denk en laat ze maar een poepie ruiken. Bye Bye

  • 16 Augustus 2007 - 17:53

    Violette:

    Hoi Anousch, ben weer thuis na een geweldige vakantie. Blij te lezen dat het goed met je gaat. Volhouden, he? Hoop dat je gauw weer online zult zijn. Dikke knuf en tot gauw. LIEFS!!!!

    Violette

  • 16 Augustus 2007 - 21:56

    Anouschka:

    Thanks voor jullie reacties allemaal! ben blij dat ik jullie zo op de hoogte kan houden! heb eindelijk internet!!!

  • 17 Augustus 2007 - 02:26

    Tjikkie:

    Hee meis, ziet er goed uit allemaal!!! Heb veel plezier en we spreken gauw af he!!!
    Groetjes van Tjikkie vanuit het warme Connecticut

  • 17 Augustus 2007 - 21:01

    Rayaan:

    leuke fotos meid ik hop dat je het leuk hebt daarzo. amuseer je nog groetjes uit limburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 28818

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: