Ik kan niet mailen of bellen nog - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Ik kan niet mailen of bellen nog - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Ik kan niet mailen of bellen nog

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

13 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Beste mensen ik kan even niet op internet omdat ik geen aansluiting heb en kan dus ook niet bellen via internet. Ik heb wel een Amerikaans nummer dus je kan me bellen of smsen, mijn nummer is 001- 7742220099

Het gaat heel goed met mij, ik woon in een vette 5 kamervilla, superdeluxe, jullie zullen de foto's wel zien binnenkort. Vandaag heb ik een auto gekocht, een fort nog wat, grote Amerikaanse, granberry colour, de foto's krijgen jullie te zien!

IK zit even op een pc van mijn supervisor en moet snel weer weg! Ik hou jullie op de hoogte en de foto's zien jullie gauw!!

Tot dan!!!

  • 13 Augustus 2007 - 20:55

    Arthur:

    Hey Anousch,mooi dat het allemaal goed gaat daar.Rij voorzichtig in je nieuwe auto en houdt ons op de hoogte.Groetjes Arthur.

  • 13 Augustus 2007 - 23:31

    Raqib:

    Ha die Anouschka,

    Je hebt een AUTO gekocht, wat een leven!!! Ik ben benieuwd naar de autofoto's. Je hebt het ECHT goed geregeld zeg.

  • 14 Augustus 2007 - 07:14

    Miranda:

    Hey Anous,

    Heb je mijn smsje gehad? Volgens mij vermaak je je daar uitstekend hè? Ben je al begonnen met werken? Nou ik wacht af totdat je internetverbinding hebt en dan kunnen we lekker mailen. Werk ze.

  • 14 Augustus 2007 - 08:02

    Elif:

    Hai Anous,

    Geniet lekker van je grote huis en je auto. Dat je ons zo op de hoogte houdt is zo goed. dan weten we tenminste hoe het met je gaat!

    Groetjes Elif..

  • 15 Augustus 2007 - 15:12

    Anouschka:

    Hoi iedereen, ik heb nog steeds geen internet echt balen, we wonen in een splinternieuw huis dus alles moet aangelegd worden! Mijn supervisor heeft beloofd dat we vandaag wel internet krijgen. Ik hoop het dan kan ik weer bellen etc. Ik hou jullie op de hoogte!!

    Ja Miranda ik heb je sms gehad, ik spreek je gauw!! groetjes iedereen!!

    Ik zit nu in een Artclassroom (tekenlokaal) een van de leerlingen weigert mee terug te gaan dus we wachten op haar. IK mag deze week alleen nog maar observeren. Volgende week hebben we een training en daarna begin ik met het echte werken! Ik kan niet wachten tot ik de foto's kan plaatsen!!

    xxx Anouschka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 28822

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: