Mijn eerste foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu Mijn eerste foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouschka Peksariyan - WaarBenJij.nu

Mijn eerste foto's

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

08 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hello people, what's up! I send you some of my first pics!! Enjoy!

Ik heb het nog steeds naar mijn zin, heb gehoord dat ik lekker een aantal vakanties heb als leraar, dus wie langs wil komen kan langskomen!

Ik ga vrijdag naar mijn eigen appartement en ben ontzettend benieuwd, heb gehoord dat het ontzettend groot is, nou ik kan alle ruimte goed gebruiken!

Nou verder heb ik nog niets bijzonders meegemaakt, gisteravond hadden we een avondje uit met de groep, het was erg leuk. Ik kan niet wachten tot ik het echte leven hier mee ga maken! Ik hou jullie op de hoogte!

xxx Anouschka

  • 09 Augustus 2007 - 11:22

    Frank:

    hi anous, ik hoop dat het je allemaal goed gaat. ik hou je via deze site in de gaten.

  • 09 Augustus 2007 - 12:40

    Raqib :

    Ha Anouschka,

    Je eerste verslaggeving en de foto's geven een impressie van je eerste dagen in de States. Ik benieuwd wanneer,zoals jij het formuleerde, "het echte leven" begint.
    Geniet nog van de vrije dagen om het land te kennen.

    Hartelijke groet,
    Raqib

  • 09 Augustus 2007 - 12:42

    Anita:

    Heejj Nous...

    K heb de foto's bekeken, ziet er wel gezellig uit daar.. Maar het moet allemaal nog beginnen he...

    Nou je houdt ons wel op de hoogte, dus tot gauw!!!

  • 09 Augustus 2007 - 22:51

    Gerda:

    hey meissie !
    leuk om je zo toch een beetje te volgen :)
    dus je eerste indruk is positief.....kijk! dat wilde ik horen!
    geniet van alles om je heen, doe alle mogelijke indrukken op, en blijf positief zoals je altijd bent en dan komt het gewoon helemaal goed

    knuffel.......

  • 10 Augustus 2007 - 09:32

    Giovanna:

    Leukk!!! Serieusss!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Zit voor 1 jaar in the USA Massachusetts, omgeving Boston. Ik zal werken in het speciaal onderwijs op de Chamberlain School! Op verzoek van mijn nichten zal ik een weblog bijhouden en mijn verhalen en ervaringen online plaatsen! Ik ben erg benieuwd naar wat komen zal... Ik hou jullie op de hoogte!! xxx Anouschka

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 28828

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 25 Augustus 2014

EF Miami Beach Cambridge English

05 Augustus 2007 - 05 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: